Sol·licitud d'ús d'instal·lacions i equipaments municipals
Descripció
L'Ajuntament pot autoritzar l'ús d'instal.lacions i equipaments municipals per a finalitats d'interés social per part de les entitats del municipi.
Qui el pot demanar?
Poden sol.licitar la inscripció al Registre d'Entitats del Muncipi les entitats i associacions legalment constituides i registrades al registre oficial del Departament de la Generalitat que correspongui i que tinguin la seva seu al municipi de Vila-seca.
Canals de presentació
Tràmit presencial
Podeu fer aquest tràmit al Registre d'entrada de l'Ajuntament de Vila-seca, ubicat al carrer de la Font, 12 (telèfon 977 30 93 00), on us atendran de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h i també els dilluns de 16.00 a 18.00 h. De juny a setembre, el Registre d'entrada romandrà obert només pels matins, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.
Caldrà presentar la següent documentació :
- Sol.licitud segons el formulari adjunt.
Com podeu fer el tràmit per la Seu?
Complimentant el formulari electrònic següent i adjuntant la mateixa documentació requerida pel tràmit presencial.
Documentació a aportar
Sol.licitud d'utilització d'instal.lacions i equipaments municipals
Data de publicació/actualització: 19 febrer 2020