Llista de continguts

Per tal d'obrir els documents és necessari tenir instal·lat el programa Adobe Acrobat Reader. Podeu descarregar-lo des del seguent enllaç:


ELS MEUS TRÀMITS »

 


Sol·licitud d'ús d'instal·lacions i equipaments municipals

Descripció

L'Ajuntament pot autoritzar l'ús d'instal.lacions i equipaments municipals per a finalitats d'interés social per part de les entitats del municipi.

 

Qui el pot demanar?

Poden sol.licitar la inscripció al Registre d'Entitats del Muncipi les entitats  i associacions legalment constituides i registrades al registre oficial del Departament de la Generalitat que correspongui i que tinguin la seva seu al  municipi de Vila-seca.

 

Canals de presentació

Tràmit presencial

Podeu fer aquest tràmit al Registre d'entrada de l'Ajuntament de Vila-seca, ubicat al carrer de la Font, 12 (telèfon 977 30 93 00), on us atendran de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h i també els dilluns de 16.00 a 18.00 h. De juny a setembre, el Registre d'entrada romandrà obert només pels matins, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.

Caldrà presentar la següent documentació :

  • Sol.licitud segons el formulari adjunt.

 

Com podeu fer el tràmit per la Seu?

Complimentant el formulari electrònic següent i adjuntant la mateixa documentació requerida pel tràmit presencial.

 


Documentació a aportar

Sol.licitud d'utilització d'instal.lacions i equipaments municipals

 


Data de publicació/actualització: 19 febrer 2020