Llista de continguts

ELS MEUS TRÀMITS »

 


Instància

Descripció

Sempre que us volgueu adreçar a l'ajuntament i no trobeu un procediment marcat amb documentació pròpia per a fer-lo, podeu utilitzar una instància.

A més, a l'apartat "Documentació de què es disposa" també podreu descarregar i emplenar la Comunicació IIVTNU (plusvàlua) i la Comunicació de l'alta i actualització de les dades d'identificació i/o bancàries de tercers creditors.

 

Canals de presentació

Tràmit presencial

Podeu fer aquest tràmit al Registre d'entrada de l'Ajuntament de Vila-seca, ubicat al carrer de la Font, 12 (telèfon 977 30 93 00), on us atendran de dilluns a divendres de 9.15 a 14.00 h i també els dilluns de 16.00 a 18.00 h. De juny a setembre, el Registre d'entrada romandrà obert només pels matins, de dilluns a divendres de 9.15 a 14.00 h.

Com podeu fer el tràmit per la Seu?

Podeu emplenar el formulari de sol·licitud de la Seu electrònica.

 


Documentació de què es disposa

Documentació que podeu descarregar

Sol·licitud (document pdf)

Comunicació IIVTNU (plusvàlua) (document pdf)

Comunicació de l'alta i actualització de les dades d'identificació i/o bancàries de tercers creditors (document pdf)


Data de publicació/actualització: 28 maig 2020



Per tal d'obrir els documents és necessari tenir instal·lat el programa Adobe Acrobat Reader. Podeu descarregar-lo des del seguent enllaç: